Aanmelden via hulporganisaties:
Klanten kunnen worden aangemeld door hulporganisaties die hen begeleiden. De hulporganisatie downloadt hier het aanvraagformulier, vult het in en stuurt het binnen een week via e-mail naar het opgegeven e-mailadres. Een andere optie is om het formulier uit te printen en aan de klant mee te geven.
Voor meer informatie kan de hulporganisatie een informatiebrief downloaden.
Zelf aanmelden:
Klanten kunnen zich ook zelf aanmelden bij de voedselbank. Voor meer informatie kan je een informatiebrief downloaden, ook in het Engels.
Vul het aanvraagformulier in en stuur het via e-mail op. Tijdens een gesprek wordt het formulier samen met je financiële bewijsstukken bekeken.
Samenwerking:
Hulporganisaties wijzen mensen met geldproblemen op de voedselbank. De voedselbank helpt klanten ook om naar de juiste hulporganisaties of gemeente te gaan.
Bij je eerste bezoek aan de voedselbank heb je een gesprek met een van onze adviseurs. Neem je financiële bewijsstukken mee naar dit gesprek.
De voedselbank respecteert je privacy.